21 October 2011

♥ Layan Cinta Elysa Kat Tonton.com.my

Malam nih ingat nak stay sebab nak mengkadak citer-citer tv yang saya terlepas. Biasa lah student pat time cam saya nih siang keje malam lak ke kelas pastuh balik kelas dah penat terus tido. So bila lapang tuh layan la tengok citer-citer yang terlepas tuh.

Skang nih ngah sebok layan citer Cinta Elysa kat TV3. Citer nih setiap Selasa kul 9 malam so nan ado la teman nak nengoknyer. Seb bek ngan kemajuan teknologi terkini.. cheeewwwaahhhh~ dapat gak saya tengok siaran tertundanya melalu web iaitu kat Tonton.

Nak nengoknyer free tapi kena la tengok seberapa segera pas citer tuh kuar kat tv. Kalo lambat episod-episod yang awalnyer dah kena stat bayo huhuhuu~ Jom layan sinopsis citer nih walaupun citer nih dah sampai episod keenam dah skang kat tv hihihi~

Gambar dari Suhan Post Enterprise

“CINTA ELYSA yang 13 episod ini mengisahkan dilema seorang pemuda, Aril yang terpaksa menggalas tanggungjawab menjaga ibu saudara yang membencinya dan sepupu-sepupu yang memusuhinya.
Kerana anak-anak lelakinya masih kecil, sebelum bapa saudaranya Jasman meninggal dunia, Jasman mahu dia menjaga seorang anak gadis dan dua anak lelakinya sehingga mereka tamat pengajian masing-masing.
Dalam dilema dirinya yang juga dianggap pemuda bermasalah, dia cuba mengikut amanat itu. Ibu saudaranya yang membencinya menjadi penghalang, bagaimanapun cintanya dalam diam pada sepupunya Elysa mengikat kuat hatinya di rumah itu. Ketika dia dihalau pergi dari rumah oleh ibu saudaranya, dia nkad membawa Elysa lari bersamanya. Dia kembali menjalani kehidupan sebagai samseng, demi kehidupannya dan menyara Elysa tetapi ditegur Elysa yang mahu Aril mencari rezeki halal deminya dan Aril menerima teguran itu dan beralih berusaha mencari rezeki yang halal demi insan yang dicintainya…”

Hehehehe best giler tengok Botak lam citer nih tapi kurang berkenan ngan imejnyer yang bermisai huhuhu~ Hajat di hati nak tengok sampai episod yang latest tapi abih je tengok episod ke 4 kuar lak mesej nih..


Adehhh~ potong la!! so apa nak buat.. tido je la sok sambung balik huhuhu~ Gud nite!



No comments: