09 October 2014

♥ Kembali Berblog

Dah lama sangat tak berblog. Setahun lebih dah tinggalkan. Rindu tapi kesibukan pada tugasan membataskan segalanya huhu~ Sayang kalo nak tinggalkan blog terbengkalai lama-lama sebab dalam ni la saya cerita macam-macam pasal anak-anak, keluarga, apa yang terjadi lam hidup kami dan macam-macam lagi. Hopefully satu masa nanti anak-anak leh baca balik apa yang saya coretkan dan jadi pengalaman manis untuk dorang. Ye lah time nih dorang sumer kekecik lagi mana paham. Bila dah besar nanti bila dorang baca may b dorang akan teringat balik apa yang penah jadi masa dorang kanak-kanak.

Untuk permulaan baru ni saya dah tuka template blog. Dah taknak fancy-fancy dah hehe~ biar minimalis, simple dan mudah dibaca. Takde lagi link-link yang panjang berjela-jela. Lagipun kebanyakan blog yang saya follow dulu pon cam dah terbengkalai lama gak hihihi~ (sama la kita huhu~)


So pada blogger baru rajin-rajin la follow saya (kalo sudi) dan saya confirm akan folo anda semua kembali. Leh kita share-share ideas about parenting.. anak-anak.. family dan lain-lain. Moga semua memperoleh manfaat aminnn~

So cukup takat nih. Nanti free saya update lagi.. XoXo =)

2 comments:

mrspuex said...

welkam back, fren..

sudi sudi jenguk blog ahkak ok..heee

-mrspuex-

Mrs Faez said...

Hihi memang selalu jengok.. siap add lam bloglist kat tepi tuh hehe~