17 October 2014

♥ My Little Girl Sports Day

Pada 12 October  my girl ada sports day di sekolahnya. Tapi tak join sukaneka pon. Sukaneka hanya utk pelajar umur 4 dan 5 tahun sahaja. My girl just buat persembahan pembukaan. Baju meghelip sangat huhu~ y budak 6 tahun x join? Coz dorang akan ada graduation day later on 23 November kalo tak silap. Surat invitation lum dapat lagi huhu~

Pepagi tuh kul 6.30 pagi dah kena bangun sebab kul 7 pagi dah kena ada kat sekolah dia. Sebab my hubby takde g kursus dan proses nak mengejutkan si kakak bangun pagi amat mencabar kesabaran ibu dia.. so we decide untuk stay kat umah parents saya je malam sabtu tuh. Dekat je dengan tadika dia so x perlu nak bergegas awal-awal pagi.

Dah macam bellerina my girl ni hihi~
Amazingly pagi tuh tak yah kejut reti dah bangun sendiri huhu~ kalo bab berkinja memang laju je dia. Pas bersiap n mekap lebih kurang (saya la mekapkan huhu~) saya hantarkan dia ke sekolah. Persembahan dia kejap je pagi tuh. Then dia just jadi pasukan sorak utk student sukaneka. 

Got video gak masa persembahan dia arituh tapi kualiti cam tak memuaskan huhu~ golap..  So saya share video instagram jek ek hihi~


Cant wait for her Graduation Nite November ni. Persembahan apa la yang dia buat nanti hihi~  So cukup takat nih. Nanti free saya update lagi.. XoXo =)

No comments: