24 November 2014

♥ Hari Keluarga Balai Polis Klang : Bowling

Lama rasanya tak join aktiviti-aktiviti sebagai anak polis nih. Dah ada family dan life sendiri terus tak folo ibu saya untuk aktiviti-aktiviti kepolisian nih huhu~ Tapi tetiba arituh ibu saya ajak join Hari keluarga cum Tonemen Bowling anjuran Balai Polis Klang. Satu team kena ada sorang pompuan katanya tapi staff balai takde pompuan yang nak main so dia suruh saya masuk. Saya pon ok jerrrr~ hehehe~

Simple tonemen juz untuk merapatkan silaturrahim antara staff Balai Klang. Tapi hadiah dia memang lain dari yang lain iaitu barang keperluan dapur hahaha~ Ibu saya dapat tepong untuk cabutan bertuah.. saya lak dapat gula untuk penyertaan berpasukan dan sebotol minyak masak untuk hadiah Tempat Kedua kategori individu hehehehe~

Save sikit belanja dapur bulan ni heheheh~
Cam saya kata tadi nothing much yang boleh dikongsi untuk event ni. Event biasa untuk bersuka ria sesama kakitangan Balai Polis Klang.. tapi seronok dan hadiahnya tuh memang satu idea yang bagus untuk digunakan dalam event-event yang diorganise oleh saya pada masa akan datang muahahaha~ Betul gak kata ibu saya dari bagi medal dok leh wat gantung je.. bek bagi barang camni leh wat cekodok ngan bancuh air teh hehehe~

So cukup takat nih. Nanti free saya update lagi.. Jap g nak citer pasal tonemen Futsal Intersaga Club dan juga Majlis Graduasi my girl hehe~ XoXo =)

No comments: