♥ Letrik Takde + Lip X Leh Guna = Turun Tangga Dari Tingkat 11

Rasanyer tajuk N3 saya dah boleh menerangkan segala apa yang saya rasa dan hadapi pagi tadi hahaha~ azab! Letrik stat takde dari awal pagi tadi lam kul 2 pagi kot. Seb bek dok tingkat 11 pastuh cuaca lak sejuk-sejuk githu pasal baru pas ujan. So anak-anak tak panas la tido dan kami pon tido selesa gak.

Tuh part yang best.. part yang tak bestnyer.. klo letrik takde maknanya lip pon tak leh guna gak la adehhh!!! Pagi tadi masa sesiap nak g keje saya sedapkan hati cakap lip boleh guna kot selalu kalo takde letrik nih dia pasang generator juz untuk lip jek. So ngan mandi air sejuknyer [water hiter tak leh guna sebab letrik takde kan] ngan pakai baju tak bergosoknyer [kami nih jenis gosok baju pepagi sebelum g keje] bersemangat la nak turun bawah g keje.

Tapi hampeh! angan-angan je la lip berfungsi ngan baik haha~ Tuh pon tak puas hati gak try gak tekan mana la tau kalo tekan dia berfungsi lak kan haha~ Tapi nan ado! So kami pon terpaksa la gagahkan diri mengendong barang-barang sambil mengendong anak-anak turun dari tingkat 11 guna tangga. Adehhh la.. azab! sampai skang rasa lagi sengal kat belakang betis nih. Kakak memang saya serah kat hubby la.. tak larat la nak dokong dia dek non. Saya lak dokong si adik tapi kecik-kecik dia pon lenguh gak la tangan ngan bahu huhuhu~

Saya kalo turun tangga gagah lagi la.. tapi kalo nek adoiiiyaaaiii.. tak mampu nak pikir. Harap-harap la petang nanti lip dah ok. Yer la hubby saya kan kena amik anak-anak sengsorang. Takkan la dia nak dokong dedua sekali kan? Mau pengsan kat tingkat 7 hahaha.. Saya lak nak kat tengah malam baru balik. Takut la panjat tangga sengsorang walaupun berlampu huhuhu~ mula la otak nih flashback citer-citer antu yang pernah tengok tanpa diminta waaaaaaaaaaa~

Sama-sama la doa letrik kat umah saya pulih seperti sedia kala ek.. huhuhu~ cukup la tuh maraton N3 untuk harinih hihihi~ tata



2 comments:

Em's Family said...

huhu.. takpe cube fikirkan kite bakar segala mala lemak yang ade... hehehe

Mr and Mrs Faez said...

Tuh r rasa cam dah turun 500g hihihi~

Followers


up