03 September 2010

♥ Hamper Bagak

Pagi nih ada rezeki terima hamper. Tapi bukan saya punyer.. bukan juga ahmad albab yang punya.. tapi hubby saya punyer. Saya tukang terima & sain penerimaan jek huhuhu~

Budget hampernyer mestilah ala2 dalam bakul yang dihias indah namun demikian jangkaan saya meleset kerana hamper tersebut setinggi pinggang saya.. Jenuh nak mengendong dari pintu pagar Mindef ke tempat paking keta. Nak soh aunty tuh anta kat opis kang banyak lak cekadaknyer. Yerlah nak masuk Mindef nih bukan senang. nak isi borang la.. tinggal IC la.. nak masuk pon cuma nak anto hamper. Takpe la di bulan yang mulia nih saya buat la amal jariah skit berjalan kaki ke pintu paga yang berkangkang-kangkang semut tuh huhuhu~

Ini la hamper yang bagak tuh~


Kalo kawan-kawan pasan ketinggiannya adalah lebih skit dari pintu keta saga BLM saya ek huhuhu~ Dukung Dellisya lagi ringan.

Taun nih dapat hamper jek. Takpe lah tetap rezeki kan. Taun lepas dapat baucer Jusco RM300. Bersuka ria bershopping kat Jusco pastuh hehehe~ Mungkin budget syarikat tuh skit kot tahun nih hikhikhik~ Alhamdulillahhhh~~~

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

No comments: