07 September 2010

♥ Buat Kerja Dalam Senyap

Di suatu malam yang sunyi.. sedang saya sebok melipat kain sambil menengok citer CSI kat Channel 701 Astro.. saya terperasan keadaan pada ketika itu amat sunyi.. seharusnya tiada bunyi unggas di rimba sebab umah saya di tengah bandar KL. Tapi kesunyian tuh memang lain tak pernah saya sesunyi ini bila ada di rumah kerana baru kul 9 malam ++. Hmmm~ naper sunyi ek? My hubby memang takde sebab g main futsal. My baby.... yezzzaaaaaaaaa my baby.. mana gi budak cenonit nih.. tadi ada gak dengar dia men masak-masak [sebenarnya lebih kepada men makan-makan huhuhu~]

Saya pon secara senyap dan serang hendap mengintai la apa yang my baby ngah wat. Ya allah Dellisyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!~



Kalo dilihat dari mata kasar seperti tiada apa yang berlaku kan? My baby sihat walafiat. Masih dalam keadaan selamba kodoknyer as usual. Sat nooooo~ saya kasi zoom itu amoi punya muka.



Abih la lipstik ibu.... orang len pakai lipstik kat bibir.. dia pakai kat pipi... abih hancur la lipstik saya tuh.. walaupun tak mahal tapi tetap dibeli guna wit gak dan yang sadisnya baru dibeli semalam waaaaaaa~~~~

Keadaan rupa paras lipstik tuh tak mampu la saya gambarkan dengan taip-taip. Seb bek gak dia conteng kat pipi dia.. kalo dia wat dekorasi kat dinding mau saya bertukar hijau huhuhu~

Takpe raya nanti ibu claim kerugian beli lipstik baru guna wit raya Dellisya muahahahaha~ Nih la muka toyanyer pas kena marah ngan saya..



Pas bersedih wat seketika.. basuh muka.. terus tido.. malas nak dengar saya membebel la tuh huhuhu~ Sambil marah-marah manja kat my baby sempat lagi snap gambo.. selain dari menjadi bahan blog.. gambo-gambo nih gak sebagai bahan bukti nak tunjuk kat hubby... alasan nak beli lipstik baru la tuh hikhikhikhik~

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata



No comments: