25 January 2012

♥ Liga Futsal Prosboc Sentral 2012



Owrite.. kali nih nak sembang pasal liga futsal yang dianjurkan oleh saya n my pren hihihi~ Liga nih dah stat 1st kik off pada 6 Januari 2012 yang lalu dan akan berlangsung sehingga la 30 November 2012. Huhuhu~ makan setaun tuh nak abih. 


Liga nih melibatkan 9 pasukan dari 10 zon-zon Prosboc Sentral iaitu :
@ SAC [ Shah Alam / Klang / Banting ]
@ SBG [ Subang Jaya / Kelana Jaya / Puchong ]
@ CRS [ Cheras / Ampang / Pandan ]
@ STS [ Setapak / Titiwangsa / Sentul ]
@ SDR [ Sungai Buloh / Damansara / Rawang ]
@ GBC [ Gombak / Ulu Klang ]
@ SLY [ Selayang / Batu Caves ]
@ PCD [ Putrajaya / Cyberjaya / Dengkil ]
@ SBK [ Serdang / Bangi / Kajang ]


Perlawanan akan berlangsung setiap hari Jumaat minggu pertama dan ketiga setiap bulan. Perlawanan akan diadakan di kedua-dua belah Home dan Away. Wat masa nih sumer berjalan lancar dan hopfuli akan berterusan la sampai liga tamat. Hadiah? hahaha takde la beriban-riban. Liga nih diadakan dengan tujuan sebagai salah satu aktiviti member-member Prosboc Sentral. Selain tuh dapat la memember nih kuar dari tanah jajahan zon memasing dan jenjalan ke zon-zon len. 


Selain tuh gak futsal nih pon jadi cam sesi training untuk zon-zon yang terlibat sebagai persiapan untuk hadapi Prosboc Interzone Futsal 2012 yang akan diadakan di Ipoh, Perak pada 31 Mac - 1 April 2012 nanti. Tuan rumahnyer op kos Zon PRK. Las year kita dah buat di Johor dan last two years kita dah adakan di Lembah Klang. 


Pada kawan-kawan yang berminat nak polo perjalanan liga nih.. meh like FB Page 
kami meh








No comments: