25 April 2011

♥ Pregnancy Checkup Week 22

www.babycenter.com

Harinih saya g check up lagi heheh~ tapi kali ini berseorangan sebab my hubby ada keje yang perlu diselesaikan. Takpe la. Seb bek gak dia tak ikut sekali tadi sebab harinih lambat lak abih sebab banyak benda lak yang nak kena wat. sampai klinik dalam kul 9 pagi abih lam kul 12 tengahari.

Selalu g chekap hanya jumpa nurse yang bertugas jek.. tapi kali nih nak kena jumpa doktor, pastuh amik darah kat RSAT, pastuh g klinik gigi pastuh datang klinik balik anto result darah. Seb bek tergerak hati nak bawak moto je arinih so senang je la paking. Main cilok-cilok pastuh sukati mak bapak saya je nak paking kat mana-mana hehehe~

Alhamdulillah sumer normal.. sumer ok.. baby pon ok.. jantung dia bukan men laju lagi. Pelepap.. pelepap.. pelepap.. bunyiknyer heheh~ cuma yang tak berapa best dilihat ialah berat saya bertambah 1.4 kg? whattttt!!!!! huhuhu~ banyaknyer~~~~

Sebelum nih nek 500g jek.. nih dlm sebulan nek 2 X ganda. Normal ke tuh ek? Takmoh minum air gula huhuhu~ May b nih sumer sebab time ngandung nih feberet food saya ialah coklat [x kira coklat apa asal coklat] + minuman feberet ialah air A&W kot huhuu~ Tapi nurse pon takde tego apa2.. kata saya overweight ke apa ke.. normal la kot huhuhu~

So next TCA ialah pada 25hb Mei 2011. Bagus la tiap kali TCA time hari gaji hehehe~

Thats all for now.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

No comments: