31 December 2009

♥ Happy New Year

Selamat Tahun baru 2010





Cepat sungguh masa berlalu. Tahun 2010 dah menjelang tiba. Banyak perkara suka dan duka berlaku sepanjang tahun. Tapi setiap perkara yang terjadi ada hikmahnyer dan mematangkan kita sebagai insan di muka bumi.

Tahun pertama Dellisya penuh dengan pengalaman-pengalaman menarik. Orang kata tahun pertama bayi adalah masa yang paling indah tetapi amat singkat. Pada tahun pertama ini lah anak kita akan belajar bermacam-macam perkara untuk diaplikasi dalam tahun-tahun mendatang dalam hidupnyer. Belajar meniarap, merangkak, duduk, bertatih, berjalan, makan, bermain dan bermacam-macam lagi. Namun semua perkara indah tersebut hanya dalam satu tahun. Pada tahun-tahun selepas ini kita sebagai ibu akan selalu terkenang pengalaman-pengalaman manis melihat anak kita membesar.

I want my baby grown up as a luvly girl.. have a wonderful life.. happy in whatever she doing.. love her parents and family very much.. be a nice and good girl to parents, family, people, country and God as well as enjoy her life.. but until the end of my life.. she always be my little girl that i love so much.. FOREVER..

 
  Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata




1 comment:

Izan Ishak said...

hepi new year to mr & mrs faiz!
tak lupa pada dellisya yg sgt cute...hug n kisses from aunty izan.