17 December 2012

♥ Review : Istanbul Aku Datang

Akhirnya!!! dapat gak tengok citer Istanbul Aku Datang (IAD) walaupun tengok kat Astro First sajerrr~ huhuhu~ takpe lah janji dapat tengok. Dapat tengok banyak kali lak tuh hihihi~

As I tot citernyer best sangat.. simple.. mudah paham.. dan kiut. Tuh je review saya hahaha~ Sebab memang best and simple. Suka sangat idea timbul awan-awan bila si Dian tuh ngah berangan hahaha~ kawaiiiiiiiiii!!! Comei sangat dan saya suka sebab di akhir cerita Dian buat pilihan yang tepat hihihihi~ Usia perkenalan tidak menjamin kebahagiaan sesebuah perhubungan. Malah makin lama kenal mungkin makin boring antara satu sama lain. Then makin banyak keburukan yang nampak dari kebaikan. Kalo betul sayang kita.. pasangan mestilah terima baik buruk kita kan? hihihi~ and saya pantang sungguh kalo lelaki yang menghina-hina perempuan. Cakap bebaik sudehhhhhh~ 

Rugi sangat sebab tak g tengok kat wayang sebab IAD memang sebuah filem yang berbaloi untuk kita habiskan duit dan naikkan jumlah kutipannya huhuhu~ Takpe lah dapat bagi komisen melalui Astro pon ok dah hihihi~ Dis wiken kalo citer IAD still available kat Astro First nak beli lagi la.. layan tengok untuk dua hari hihihi~ yeay!



No comments: