♥ Dia Dah Start Mengada-Ngada.. Cian Ayah


Sapa yang mengada-ngada sangat tuh? For sure my princess. Makin dekat nak dapat adik makin manja ngan ayahnyer. Yang jadi mangsa kena melayan tentu la ayahnyer. Kalo sebelum nih dia biasa-biasa jer. Takde la heran sangat dengan ayahnyer tuh walaupun memang manja. Anak ayah la katakan. Tapi skang tahap kemanjaan dia tuh makin jelas ditunjukkan huhu~

Skang nih jalan nak ayah dokong... tido nak ayah peluk [membuatkan saya rasa jeles sangat.. tido ngan hubby sendiri pon susah skang].. sesikit ayah.. sesikit ayah.. cara panggil ayahnyer pon dah mendayu-dayu dan yang paling ketara skang nampak dia dah kuat ngadu. Kalo dulu sepupunyer amik barang menan dia ke dia pandai lawan balik. Tapi skang nih sesikit "Ibu.. tengok la Kudin tuh... dia amik menan kakak".. "Ibu.. tengok la tuhhhhhhh~" huhu~

Agaknyer memang perkara biasa kot sebab dia tau tak lama lagi dia nak dapat adik. Ayahnyer pon satu hal asik menyakat je. Kalo kuar tuh dia tanya nak g mana.. ayahnyer jawab nak g beli baju adik.. nak g beli botol susu adik.. dengar camtuh stat la dia jelez hahaha~ mesti dia jawab "tak payah akak punyer ada".. hahahah~

Hopfuli kakak akan berubah la bila adiknyer ada nanti. Harap-harap dia sayang la adiknyer tuh kan. Biasa la bila belum ada.. mesti ada skit jelez tapi insyallah bila dah ada depan mata pandai la dia sayang adiknyer nanti hihihi~

Thats all for now.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

0 comments:

Followers


up