13 July 2010

♥ Little Photographer

Kanak2 mmg cepat belajar. Mereka sebenarnya melihat apa sahaja yang orang sekeling mereka sedang lakukan dan mereka akan cuba pratikkan dalam kehidupan seharian. Oleh itu amat penting bagi ibu bapa memberi contoh yang terbaik bagi ikutan anak2.

 Like my princess Dellisya.. dia amat senang ikut apa yg di ajar atau apa yg dilihat. Mungkin sbb dari dalam kandungan dia dah ngikut saya g kelas. So dia dah mula belajar dari dalam peyot lagi. Inilah kebaikannya mengandung semasa belajar. Apa yg kita belajar secara tidak langsung akan merangsang otak anak dalam kandungan.




Kegemaran Dellisya skang ialah mengambik gambo guna hp. Dia suka guna hp saya jek sbb sng dia nak tekan kat tepi tuh. Kalo hp ayahnya ssh sbb ayahnya guna BB. May b sbb lebar n x mampu tangannya nak pegang.

Dan dia hanya suka amik gambar diri dia sendiri. Yes! seperti kita amik gambar diri kita sendiri. Dia akan terblikkan hp supaya kamera menghadap mukanya dan guna sebelah tangan utk mengambik gamba sambil mulut kecik dia tuh sebut "nyummmmm~ nyummmm~" (senyum..senyum..)

Ini lah hasil kreativiti my baby


Ada byk lagi tapi inilah yang terbaik hahahaha~ Dah nek semak hp saya ngan hasil tangkapan my baby. Pantang hp terletak atas meja atau tepi tv jap je dah hilang dia bwk lari untuk amik gambo.

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

No comments: