18 July 2017

♥ Rumah Selangorku : Pangsapuri Azaria dan Asteria Dah Siap

Seperti yang saya janjikan dalam N3 saya sebelum ni dan oleh kerana saya sempat sampai rumah sebelum hari gelap (hehe~) so saya share kan gambar kedua-dua pangsapuri tersebut yang telah siap dibina. Kalo ikut tarikh dateline dia.. in sya Allah by bulan April next year dah mula berpenghuni. 

Try tengok N3 kat sini masa mula-mula rumah ni diiklankan dua (2) tahun dahulu. Sama tak dengan gambo iklan kat flyers? hehe~ 

Pangsapuri Azaria
Jalan masuk ke Pangsapuri Azaria

 Dedua pangsapuri ni berjiran sebenarnya.. depan belakang.. yang kuning tu Pangsapuri Asteria. Tapi jalan masuk ke sebelah belakang sana pulak. Kena la berpusing sat lagi


Juga disediakan di tengah-tengah antara dua (2) pangsapuri ini adalah Dewan Serbaguna MPK. Senang la dorang kalo nak buat kenduri kawin ke apa kan.

Pangsapuri Asteria
Rasanya yang Azaria tu dah penuh kot sebab dah takde dalam iklan LPHS dan laman web WCT. Pasni nak buat pangsapuri baru.. Pangsapuri Aronia plak siap ngan kolam renang. Tapi tak nampak pulak lagi nak dibuat kat mana. Pasnih saya up cerita untuk Pangsapuri Aronia pulak. Kot la kalo ada yang berminat. Masih Rumah SelangorKu dan harga bermula dari RM250,000.00.

Pada bakal-bakal jiran sebelah umah saya.. tahniah diucapkan. Pada yang belum berjaya moga ada rezeki dan rajin-rajin lah jengok laman web Rumah SelangorKu untuk mengetahui projek-projek perumahan terbaru sekitar Negeri Selangor. Yang saya up N3 selalunya yang ada di area-area rumah di Bandar Parklands sahaja hehe~

So cukup takat nih. Nanti free saya update lagi.. XoXo =)


No comments: