07 July 2011

♥ Set Tilam Kekabu

Yey! barang untuk my baby dah makin komplit. So by now sumer wishlist saya untuk pregnancy kali nih dah dapat. Beg untuk bawak g spital pon dah siap tinggal nak letak lam keta jek. Bakul barang baby untuk bawak balik kampung pon dah siap sedia. More well prepared kali nih sbb dah ada pengalaman kan hihihihi~

Ini lah wish list saya yang baru dimakbulkan oleh hubby.. Set tilam kekabu baby. Time Dellisya lu saya beli set yang jual kat shopping kompleks tuh. Tak ingat jenama dan harganya tapi nan ado bila pakai. Lelama dia kempis dan macam berkulat. Seb bek la sarungnya masih boleh dipakai sampai skang. Si kakak lak pakai kejap jek. Pastuh my MIL kasi kakak bantal kabu then terus jadi bantal busuknya sampai skang [nama je bantal busuk tapi wangi okeh hihihi~]. Yerlah bantal kabu nih kan sedap bawak tido.. sejuk.. sedap je peluk kan..

Baru kuar dari bonet keta..

So belajar melaui pengalaman.. kali nih for my baby saya beli set tilam kabu. Order dari Bantalkabu.com kat Batu Caves. G kolek sendiri jek jimat duit postage hihihi~ Tempahan amik masa sebulan gak nak siap sebab saya tempah satu set tilam dan tambahan sarung. Satu set mengandungi satu tilam.. 2 biji bantal.. 2 biji bantal peluk dan sarung. Sarungnyer kita leh pilih la dari pelbagai rekaan dan kain yang ada. Kalo ada kain sendiri pon boleh anta kat dorang soh jahit. Wah siap promot lagi hihihi~

Yey! dapat set warna merah

Yang kat atas nih set yang togel. Lum sarung lagi. Tapi bagus gak dapat warna merah.. menyerlah githuuuu~ i likeeee~ Bila dah disarungkan jadi camnih la rupanya..

Pandangan atas

Pandangan depan

Cam saya taip tadi.. saya ada wat tambahan sarung. Yerlah leh tuka-tuka pakai. Sarung yang lagi satu lak design camnih..

Hehe malas nak bukak sarung mickey tuh semata nak amik gambo.. so amik je la gambo dari blog tokey kedai

Memang puas hati la dari aspek kualiti dan harganyer. Walaupun harganyer agak mahal tapi berbaloi la sebab worth it for money. Lagipun sokonglah barangan buatan tempatan kan bagus hihihi~ semangat satu malaysia lak tetiba.

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

2 comments:

Chekpid said...

amboi...semangat menyambut org baru eh...btw, cantik set tilam..merobek2 hatiku

Mrs Faez said...

Hehehe semangatttt~ thanks.. mmg cantik + puas hati.. ^_^