17 October 2009

♥ Thumb Drive Album Hilang


 
Waaaawaaaa... rasa cam nak nangis meraung2 nih huhuhu~ tapi bak kata org nangis airmata darah pon x guna. Salah sendiri. Lalai sangat.

Saya simpan semua gamba di dalam satu thumb drive. But skang thumb drive tuh lupa letak mana. Or may b most worst pon tercicir kat mana2. Sedihnyerrrrr!!!! Banyak gamba dalam tuh sbb mmg saya x simpan kat tempat lain. Ingatkan kalo dh penuh nnt baru nk burn dalam cd but kapasiti 8G so dari saya beli dulu smpi skang mmg x penuh2.

Tapi nasib baik la gak gamba2 dlm tuh sumer saya dah cuci n luckly saya ada upload kat flickr. But bukan sumer la huhuhu~ So ada la yg terselamat dari hilang ntah ke mana.

Hopfuli jumpa balik la thumb drive saya tuh. Kenangan kan? Lagipun rasa sayang sangat. Kita doa la sesama ek

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata




No comments: