03 November 2010

♥ Besday Dellisya

Huhuhu~ dah nak sebulan event berlalu tapi baru skang nak hapdet citer. Sungguh bz rupanya saya. Seperti yang pihak tuan/puan sedia maklum.. eecehh cam tulis surat opis lak.. saya wat besday my princess pada 2 Oktober lepas. Walaupun my baby besdaynya pada 13hb Oktober tapi saja wat awal sempena keberkatan bulan syawal. Dalam erti kata len wat open house untuk raya sekaligus.

Gambo official xde lagi sebab kameraman encik Pjon Illusion a.k.a Skeller dah jadi cikgu lak kat Kedah nun. Tak sempat nak pas gambo. Insyallah dapat lam bulan nih. Dah dapat nanti saya hapdet gambonyer ek.

Oleh itu gambo sepanjang majlis berlangsung takde la ek. Yang ada gambo pas majlis huhuhu~

Penolong diimport khas dari umah family kat Klang hehehe~ Nih bukan bangla ek.. nih adik saya yang bongsu wakakaka~

Nih gambar pada malam sebelum hari kejadian. Cam biasa gudis bag wat sendiri so terpaksa la import pekerja tambahan. My baby lak orang ngah sebuk dia pon dok menyebok. Cam coklat tuh.. kalo dalam satu bungkus tuh ada doblas.. konpom tinggal 11 jek sebab lagi satu dia makan huhuhu~

Hadiah pemberian rakan-rakan ibu ayah

Yang nih semasa proses membuka hadiah. Besday girl nak bukak sendiri hadiahnyer. Suka je kami tengok dia very excited bukak hadiah ^_^

Hadiah yang diterima.. erk! bear tuh cam cam lebih kurang lak ngan saya punyer watermark hehe~

Pas abih bukak adiah.. apa lagi tak sempat nak buat apa dah ajak men ngan adiahnyer tuh. Salah satu adiah yang dia dapat ialah tongkat sakti. Dan seperti biasa orang pertama yang menjadi mangsa sumpahannya ialahhh~


Hehehe~ sepupunya la.. mementang sepupu dia tuh tak pandai melawan lagi.. redha je la pale botaknya diketuk oleh tongkat sakti tuh huhuh~

Kami ayah dan ibunya pulak mesti lah senyum lebar bila tengok yang nih hehehe~

Salam kaut ^_^

Hehehe.. makin bertambah duit raya Dellisya

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

No comments: