13 August 2010

♥ Jemputan Pertama Berbuka Puasa

Alhamdulillah.. rezeki murah bulan poser nih. Apa lagi kalo tak jemputan berbuka poser hikhikhik.. Sejak kawin kalo bulan poser jek mesti ada jemputan berbuka di hotel. Saya punya tak selalu sekali dua jek.. tapi my hubby very the banyak ok! kengkadang sampai lima enam tempat ajak berbuka. Biasalah kerja ngan bahagian perumahan harus lah banyak kontek. Yang bestnya saya leh ikut muahahaha~

Gambo dari pakcik gugel


Tapi first jemputan berbuka tahun nih adalah saya punyer. Very da awal dah dapat jemputan. Yang menjemput adalah Syarikat Sapura Thales Electronic (STE) Sdn. Bhd. ~~~ Terima kasih Sapura ^_^ ~~~

Jemputannya adaah pada hari Selasa depan [12 Ogos] di Hotel Konkod, KL. Yang bestnya leh bawak Mr Hubby tapi Dellisya kena tinggal kat umah pengasuh la sayang. Dia kan ngan very da aktip. Pastuh majlis ngan tentera nih very the protokol. So untuk memudahkan segalanya.. terpaksalah puteri sya itu ditinggalkan. Jap jek pas buka amik balik hikhikhik~

Seb bek gak bulan poser nih saya takde kelas ari Selasa hingga Khamis [sebab dah ganti ari sabtu huhuhuhu~]. So boleh lah memenuhi jemputan berbuka nih. Dan jugak ada alasan ngelat masak hihihihihi~

Seb bek dapat hubby yang very sporting n tak banyak kerenah. Yerlah kita pon penat keje pastuh kalo masak pon untuk makan berdua je. Tapi seboleh-bolehnya di bulan poser nih memang saya akan usaha untuk masak sebab kalo hari biasa jangan harap la sebab kuar pagi balik malam. Mana dan nak masak.

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

No comments: