07 August 2010

♥ Lamanyer nak Tunggu

Bersiaran secara langsung dari McD Giant Seksyen 13 Shah Alam



Huh! baru abih kelas.. Yes! saya ada kelas pada hari Sabtu. Saya sebenarnya tiada masalah dengan kelas hari sabtu. Lagi best (kalo tak ada plan nak g memana la). Tapi masalahnya saya ada dua kelas, satu mula kul 9 - 12 tapi selalunya akan abih awal (cam harinih kul 11 dah abih) n next kelas saya adalah pada pukul 3 petang. Meaning saya perlu menunggu selama 4 JAM untuk kelas yang berikutnya huhuhu~


Kalo ikut hati memang dah gerak balik dah. Tak larat nak menunggu lama-lama tanpa buat apa-apa. Tapi biasalah kalo dah balik alamatnya balik terus la hihihihi~ Takder maknanyer nak datang balik. Untuk mengelakkan kejadian tersebut saya gagahkan lah diri gak lepak kat McD nih sementara nak tunggu kul 3 petang huhuhu~ Sempat gak lah post satu N3 kan? hiks~

Ikutkan memang pelajar PLK takder kelas ari sabtu. Kelas kami kebiasaannya hari kerja jek. Tapi sebab memasing dah ada keluarga dan bulan poser pon dah nak sampai.. kami pon suggest untuk wat kelas ganti pada hari sabtu so dapat la kami-kami nih can untuk berbuka bersama keluarga. Walaupun bukan semua subjek digantikan pada hari sabtu, kira ok la sebab sepanjang bulan puasa nanti hari selasa n rabu saya takde kelas. Leh la masak untuk suami berbuka. Takde la hari-hari dia makan nasi bungkus huhuhuhu~

Huh! baru kul 12.. ada lagi 3 jam waaaaaaa~

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

No comments: