03 August 2010

♥ Futsal Interzone Prosboc 2010

 Tarikh : 1 Ogos 2010
Masa : 8.00 pagi - 6.00 ptg
Tempat : Sinamax Sport Center, Sri Gombak


Alhamdulillah.. selamat semuanya

Selepas hampir 3 bulan berhempas pulas memerah keringat dan idea.. program tahunan Prosboc ini akhirnya selesai dengan jayanya. Program yang mengambil masa sehari suntuk ekoran banyak lak team yang amik bahagian tahun nih. 13 team semuanya (last year 7 teams only).



Pasukan-pasukan yang bertanding bukan hanya datang dari zon sekitar Kuala Lumpur dan lembah Klang sahaja malah zon Johor dan Pahang pon turut serta. Dan yang menambah rasa terharu di hati kami di pihak urusetia.. zon Johor hantar 3 team! dan semuanya all the way dari JB pagi tuh huhuhu~ terima kasih banyak-banyak sebab tetap setia memberi sokongan.

Biasa la bila dah kumpul ramai-ramai nih banyak la gelagat yang boleh dilihat. Tapi yang paling penting kami dapat kenal kawan-kawan baru dalam Prosboc yang datang dari zon-zon yang lain. Bagus sebenarnya ramai kawan camnih.. kalo ada masalah dah tau nak kontek sapa nak mintak tolong hehehe~ Dalam Prosboc nih macam-macam ada hehehe~ Polis, JPJ, Trafik, tukang tarik keta, keje bank, CiMB, Maybank, Keje kat Genting, Potograper org kawin, mak andam, cikgu taska sumer ada.. you name it!

 Sebenarnya penat pon tak abih lagi nih heheh~ so kita cuci-cuci mata je la ek untuk merasai suasana sepanjang hari kejadian. Jumlah gambo yang diamik dan diaplod kat FB adalah 1000++ keping huhuhu~ tuh dari potograper rasmi jek.. yang x rasmi lagi melambak.. sampai nak termuntah tengok.. yang menghaplod lagi la kesian.. sepanjang aplod dah 4 kali muntah katanya muahahaha~

Prosbocian.. nih haf je nih.. yang len x muat nak masuk huhuhu~

Semasa pendaftaran.. las minit pa system x dpt disediakan so terpaksa la urusetia menjerit huhuhu~

Pasukan-pasukan yang mengambil bahagian






Ada lagi 1 team sebenarnya.. CRS tapi carik gambo x jumpa lak huhuhuh~

Peringkat Suku Akhir


Peringkat Separuh Akhir

 
Peringkat Akhir


Tempat ke 4 = SDR (Atas Kanan)
Tempat ke 3 = SLY (Atas Kiri)
Naib Johan = SBK (Oren)
Johan = GBC (Biru)


 Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan
update lagi. Tata

No comments: