28 August 2012

♥ My Kids Birthday Party : Update!


Skang ngah bz planning and prepare untuk beday party anak-anak saya next wik. Cam tahun-tahun yang lepas.. tahun nih pon wat kat umah my mom kat Klang. My mom wat kenduri kesyukuran dan doa selamat sebab dah sampai rezeki dan seru untuk g haji tahun nih.. alhamdulillah.. saya pon selit la sekali majlis saya nih hihihi~ sep bajet la akatakan hihihi~

My mom wat kenduri after zohor dan saya lak sambung saya nyer majlis lam kul 3.00 petang camtuh. Untuk BP nih kek, clown, design kad jemputan and several things nak letak kat candy bar dah setel diorder kat kawan-kawan saya yang kretip.. Bab makan minum my mom yang tolong setelkan dan tolong orderkan kat catering kenduri dia sekali. Saya nanti tolong bayarkan je huhuhu~ Khemah pon pon my dad yang uruskan.. Lain-lain dah takde apa kot.. candy-candy sumer saya beli nanti nak kat hari majlis.. beli awal-awal memang abih kat dalam perut kakak la nanti huhu~

Majlis saya simple je sebab wat belah petang kan? Juz makan yang ringan-ringan, kuih-kuih, desert-desert dan cikedis-cikedis. Oh ya! saya berangan nak set up candy bar sendiri hihi~ doakan saya berjaya ek hahaha~ ala simple je.. susun je la lawa-lawa atas meja kan.. hihihi~

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi.


No comments: