16 August 2012

♥ Burger Bakar Kaw-Kaw


Siang-siang hari poser nih takpe kan saya up N3 pasal makanan? hahaha~ dh lama nak share tempat saya selalu makan beger bako nih. B4 dis penah makan kat beger bako kat Dagang Avenue n several places yang len tapi tak tau la saya still rasa beger bako yang kat area umah saya a.k.a wangsa maju nih yang sedap. Dari segi sos, tebal dagingnya, masaknya, servisnya, sumer ok.

Nama dia ialah Burger Bakar Kaw-Kaw. Dia ada kat beberapa tempat iaitu kat Puchong, Seksyen 2 ngan 5 Wangsa Maju. Yang saya selalu lepak is kat Seksyen 5 Wangsa Maju iaitu kat Arena Cafe (dulu kedai Ani Sup Utara). Kalo nak tau location dan menu-menu yang ada boleh jek klik kat link atas tuh ek.

Kat situ menu banyak. Siap ada set-set lagi. Saya selalu makan Beger Daging + Cis.. harga RM7 rasanya (kurang pasti sebab hubby yang selalu g order dan bayo huhu~). Tapi memang bagak.. kengkadang berjaya abihkan satu.. tapi selalunya hubby yang abihkan hahaha~



Hahah saja pos gambo bebeso.. jangan terliur lak ek hihihi~ Kalo free dan berdekatan try la singgah.. yang penting tak yah nak beratur pepanjang hihihi~





1 comment:

Papa-NtiQ said...

Hi....saya baru jer upload pics dalam blog masa makan ngan famili kat Burger Kaw Kaw branch Puchong. Memang betul ramai orang. Masa tu takde kasik nombor so kene la beratur...
Senang2 tu jengok la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com konsep pasal makan jer 100% takde topik lain.
Kalu sudi tu follow yer blog saya TQ, TQ, TQ