25 November 2011

♥ Hectic Day!


Harinih dimulakan dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim..

Bermula kerja di pejabat hingga tengahari.. tengahari kang ada lunch date ngan member Peska, Syaz and Anis kat KLCC. Syaz nak bagi hadiah besday kakak time kenduri arituh which is dia tak dapat hadir sebab anak tak sihat. Tak sabar rasanyer nak bergosip-gosipan hihihi~ Still lum decide nak g nek LRT or bawak keta huhu~

Then bila abih rehat terus balik umah untuk packing baju.. tak masuk opis kot hihihi~ Malam nih pas kelas nak terus shut ke Muar untuk hadiri majlis perkahwinan best pren Prosbocian Miss Leeya [insyallah malam kang akan bertuko ker status Mrs]. Kul doblas tengah malam kang kumpul kat Azhar Maju, Serdang then lam kul 1 pagi terus shut ke Muar. 

Naper g tetengah malam? Naper tak tunggu pepagi sok? Hihihi tau mesti ada kengkawan yang tanya kan [ada ke?] Yer la sebab saya ada bb so katanya tak bek kuar memalam. Tapi bagi saya biar la bertolak malam ni so sok tak terkejar-kejar. Anak-anak pon leh tido je lam keta. Hubby leh bawak keta rileks-rileks tak kejo masa. Saya leh tido gak.. ops temankan hubby gak hihi~ Dan yang penting tak panas. 

Kalo bertolak sok mesti kena kuar pepagi.. kalo saya n hubby je it should b ok tapi kesian kat anak-anak kena bangun pepagi. Time dorang kekecik nih memang saya bagi kesempatan dorang nak tido sampai tengahari pon takpe. Especeli bb. Bio la saya dah siap berkemas sumer.. siap sapan.. baru dia bangun so saya leh tumpu kat dia lak. Dan biasa la bebudak kecik nah kalo dia ngah sedap tido kita kejut mau ngamuk [si kakak la]. Lagi payah. Selalu kalo situasi nih berlaku saya pas kat ayahnyer la sebab tahap kesabaran saya tak tinggi huhuhu~ Ayahnyer rajin melayan.

Petang nih lak ada presentation [yang tak present-present dari dulu tuh]. Kalo tak konpom memang tak pergi la kelas. Dah la las wik tak g sebab ada kursus kat PD.. tapi seb bek gak kelas kensel sebab lecturer tak sihat [katanyerrr~] so pospon lagi ke dis wik. Rasanyer nih dah kali ke-4 agaknyer pospon. Kalo pospon lagi bek tak yah wat terus. So Nett, chaiyok! chaiyok! untuk present petang nih. Hopfuli kita 1st group so pastuh aku leh terus shut balik umah hihihi~. 

K nak abihkan keje before cuti 3 hari.. Tata


No comments: