21 June 2011

♥ Happy Father's Day To My Lovely Hubby & My Ayah

Malam tadi kuar dating satu family ke Jusco Wangsa Maju aka Alpha Angle untuk sambut Father's Day. Takde la galak sangat nak menyambutnyer saja je kuar makan suka-suka hihihi~

Selalu bila kuar makan my hubby yang banjer tapi malam tadi saya ngan rasa rendah diri dan tawaduknya mengoperkan diri untuk membelanja makan. So saya soh hubby pilih. Dan seperti biasa tanpa segan silu pastinya beliau memilih untuk makan di tempat yang mahal harganyer. Mengambil kesempatan tul huhuhu~ Xpe la bukan selalu ye tak? So lepas puas memikir hubby pilih nak makan kat Kenny Rogers Roasters (mahal ker? bagi saya mahal la kalo sekali makan utk 3 dewasa + 1 kanak2 leh capai serat lebih huhuhu~)

Kami memilih hidangan untuk family dan yang bagusnya KR ada lak additional sweet indulgence. Tak payah susah payah nak g carik kek.


Yang Warm Chocolate Oasis tuh HIGHLY RECOMMENDED tau!! Amat-amat sedap (kalo ikut tekak saya sefamily la). My baby pon suka. Sampai licin dia makan. Lagi satu kami try Classic Cheese Cake. Sedap gak tapi saya bukannyer penggemar cheese kek. Kalo makan sesudu dua jek. But my hubby memang hantu. Nih pon abih dia bedal gak. 



Jom layan gelagat ayah ngan anak manjanyerrr~


Nih lak menu yang kami amik malam tuh. Huhuu banyak tak?

Sebelum...

Selepas.. erk! nih makan ke mentekedarah huhuhu~

Tak lupa juga nak ucapkan Selamat Hari Bapa kepada ayah kesayangan saya Encik Abdul Khalid Bin Omar. Orang sayang ayah sangat-sangat. Terima kasih kerana sentiasa ada disisi di saat orang susah atau senang.. sentiasa menolong.. sentiasa memanjai anak pompuan ayah sorang nih. Orang sayang ayah sangat-sangat ♥♥♥♥♥

Dear my lovely father...


I love you, Dad, and want you to know,
I feel your love wherever I go.
Whenever I've problems, you're there to assist,
The ways you have helped me would make quite a list.
Your wisdom and knowledge have shown me the way,
And I'm thankful for you as I live day by day.
I don't tell you enough how important you are,
In my universe you're a bright shining star.



Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

No comments: