29 December 2010

♥ Happy Birthday Ibu

Pada tarikh 27hb Disember 2010 genaplah usia my mom yg ke 56 tahun. So as usual kami sambut kecil-kecil la anak beranak. Destinasi sambutan tahun nih ialah di Ayam Penyet AP di Seksyen 7 Shah Alam. Alaa... belakang kedai Jekel yang ngah wat sale tuh hehehe~

Alahamdulillah sumer dapat menjoinkan diri kecuali adik saya yang bawah saya.. dia keje sampai kul 10 malam lak huhuhu~ takde rezeki la ko Eriq. Rezeki ko dapat makan kapkek je la. 

Citer pasal kapkek.. skang nih saya cam lebih suka guna kapkek lam apa-apa majlis yang saya organize. Kalo bilangan orang yang nak makannyer sikit la. Sebab saya rasa labih senang nak amik means tak yah potong-potong segala dan senang nak dibawa. Untuk malam tersebut inilah kapkeknyer...



My mom terharu tengok keknyer hehehe~
My big bro tumpang nyebok
Mari kita lihat apa yang kami lantak malam tuh hingga kekenyangan hehehe~ Semua gambar dikopipes khas dari laman web Ayam Penyet.





Makanannya memang marbeles. Sambal dia very the pedas tapi sodap. Gulai pucuk ubi tuh pon sedap. Harga boleh tahan. Sesuai la kalo nak wat makan-makan family.

To my mum ~~

"Selamat Ulangtahun yang ke 56 Ibu. Semoga Ibu dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang terbaik, dirahmati Allah swt dan sentiasa gembira dalam menjalani kehidupan harian di samping keluarga yang menyayangi Ibu. We love you Ibu. We love you so strong ^_^"


Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata



No comments: