11 May 2011

♥ Fast 5

Hari ini bermula la maraton tengok wayang bagi bulan Mei 2011. Oleh sebab saya dah merdeka jadi student.. dan dan lak berderet citer-citer best nak masuk panggung.. hanya menunggu saya mengabihkan duit beli tiket.. maka saya mulakan penengokan wayang bagi bulan ini dengan citer....... FAST 5!


Plannyer malam nih nak g tengok ngan memember Prosboc kat Alamanda Putrajaya. Apsal jauh sangat? hehehe sebab pembeli tiket dan pihak penganjur dari sana so kena la folo tengok kat sana. Tapi sebenarnya takde la jauh sangat KL ngan Alamanda. Lam 30 - 45 minit je ikut MEX.

Malam nih seramai 15 penonton termasuk saya ngan hubby akan ikut serta. My baby? tinggal umah. Kalo bawak dia alamatnyer men kejo-kejo le dalam wayang tuh n budget cikedisnyer akan melebihi dari budget tiket wayang itu sendiri. Naper tengok ari nih ari Rabu? sebab ari nih murah.. tiket RM 6 jek hehehe~

K walaupun baru stat keje tapi tak sabo nak balik n siap-siap nak g tengok wayang hehehe~ Nak tau citer nih best ke tak kena la tunggu saya abeh nengoknyer ek.. sok saya update.

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

No comments: