11 January 2011

♥ Dellisya New Hair Cut

Oleh sebab payah bebeno anak dara saya nih kalo soh ngikat rambut + dia tak suka pon ngikat rambut so saya amik keputusan drastik potong pendek rambutnya. Takpe la rambut pon jarang-jarang kan cam panjang segan pendek tak mahu. Tapi bila dah potong nih nampak cam lebat lak rambutnya + xde la tertutup-tutup mata tuh.

Dulu time rambutnyer panjang skit my mom slalu tegur soh potong rambut depan yang tutup mata tuh. Takut my baby mata juling katenyer. Tapi masalahnyer rambut my baby tuh selembut sutera. Yang jatuh ke depan tuh bukan rambut depan tapi rambut yang kat tengah-tangah. Takkan saya nak potong lak kan? cam x sesssswaiiiiiiii jek.

So senang citer potong pendek terus. Tak yah nak tangkap + peluk + men kejo-kejo bila nak ikat rambut. Ini lah pesen rambut anak dara saya skang.. my bro said like Justin Bieber. Ada ke? cam xde jek.....



Gambo di amik bebetul depan pintu kedai hehehe~

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

No comments: