11 January 2011

♥ Dah Start Dah


Alhamdulillah.. dis wik bermula la perjalanan hidup saya dalam 2 alam. Oh no! bukan 2 Alam 40 Juta konon-konon tuh.. tapi dua alam is siang keje n malam student. Suppose las wik dah start dah tapi biasa lah.. student PLK.. kami ada cuti khas tambahan seminggu dari tarikh sepatutnya kelas start hehehe~

So dis wik jadual sumer dah ok.. no clash2 lagi.. jadual dah fix.. kelas dah fix.. lecturer dah fix.. so baru lah semangat nak g kelas.. tapi yang hampehnya malam tadi bila dah semangat nak g kelas lecturer lak tak datang. Kata takde no contact kelas rep kami memang mustahil la.. Dah la lecturer kami nih sorang yang tak guna hp. Yes my lect sorang nih xde hp okeh.. [ke ada tapi x moh kasi nombornyer kat kitorang] 1st time jumpa orang dewasa yang xde hp huhuhu~ kelas rep kami try ctc dia pon tak berangkat. Yerlah yang ada no phone bilik dia kat fact.. haruslah dia tak angkat sebab dia takde kat bilik. Ke dia nak balas dendam sebab las wik dia datang kelas kami tak datang kuikuikui.. [tapi ada gak la yg datang kelas dia las wik tau]

So kami pon sepakat membawa berkat.. tunggu smpai kul 8.20 malam. Kalo dia tak memunculkan diri kami blah la. Bila masa dah time and dia pon still tak muncul kami pon blah la ngan muka toyer. Seb bek kedukaan hati saya tuh terubat skit la sebab malam tadi ada classmate saya banjer makan pizza dominos kehkehkeh.. rugi ko Nett x datang kelas. Takpe aku dah tolong makankan untuk ko. Thanks also to classmate kami Wan Zarina sebab banjer makan pizza.. yummmyyyyyyyy~~~~

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Malam nih pon gigih nak ke kalas. Dis sem kelas saya everyday including Saturday. Cuma hari Jumaat je cuti. Saja tak amik kelas ari Jumaat sebab Friday is hari TT kelab keta saya PROSBOC hehehe~ Tata

No comments: