02 September 2010

♥ Fesyen Apakah Ini???

Selamat pagi kawan-kawan. Pagi yang indah nih saya menerima email dari kawan berkenaan cara berpakaian remaja sekarang yang kononnya alim bertudung tapiiii.......~ hmmm~  tak tau la



Bukan la nak kata saya nih baik and alim sangat. Saya pon belasah gak tshirt lengan pendek dan seluar jeans tapi kata orang masih boleh diterima akal dan diterima suami la. Banyak gak saya tengok fesyen remaja perempuan skang yang kepala bertutup.. bertudung ala ekin.. wardina segala tapi baju dan seluar sendat mandat. Macam sarung buah nangka. Fit ya amat.

Mungkin pompuan dalam gambar tuh pakai legging dan baju lengan panjang yg fit ikut warna kulit kot. Yerlahhh~ gambar pon tak jelas kan? Bukannyer kita ada ditempat kejadian. Wallahu'alam. Bersangka baik je la.

 Saya nih pun bukan baik and perfect sangat untuk hakimi orang lain jahat atau baik. Tapi tepuk kepala.. tanya tudung dan otak. Tak salah kita berkongsi untuk kebaikan kan? Cuma jangan melampau sangat dalam berfesyen yang katanya islamik tapi hanya memalukan wanita islam.

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

3 comments:

e.l.i.z.@ said...

ish ish ish..ni mcm nk menghina islam je nih..x ptt lgsg..baik xyah pakai tudung terus..

bersangka baik: agaknya dia tgh try tudung kot.kebetulan ada org snap gambar dia :P

Mrs Faez said...

Agaknyer la kot kan hehehe~
Xpun dia tengah try suar kat fitting room
kuar jap nak tuka saiz
terlupa pakai suar balik hehehe~

Mek Rose said...

or..mungkin dia ni tak pakai tudung pon kuar tu..tapi nak nerai tudung kat kedai ..tu terpakai sekejap..wekekke