29 September 2010

♥ New Sony Gadget

Oleh sebab ada sedikit kelebihan kewangan bulan ini.. saya dan my hubby pon amik keputusan drastik nak tuka alat perhubungan kami hehehe~ Nih bukan guna wit raya Dellisya ek huhuhuhuhu~ wit dia selamat dalam jagaan bank negara

Sebab tuka phone?

* boring ngan yang lama
* my hubby dah tak minat guna BB sebab susah nak menaip
* saya dah tak minat guna satio sebab rasa cam bagak sangat lak
* rasa dah lama kami tak pakai hp yang sama. Time kapel lu selalu gak beli hp yang sama jenis dan warna.. skang x leh sebab takut tertuka huhuhu~
* sebab arituh dah beli kamera so kamera di hp bukanlah keutamaan kami skang nih

Apakah hp pilihan kami?

* Masih lagi setia ngan sony ericsson
* Pakai jenis yang sama cuma kaler dan siri yang berlainan
My Hubby - Vivas Pro
Vivas
Hehehe my hubby black dan saya punyer pink kaler. Dedua sama je cuma my hubby ada slide keyboard. So phone dia tebal skit la dari saya tapi takde la tebal sangat.
Melalui pemerhatian dalam seminggu nih cam best gak la. Kecik dan ringan tapi still multifunction. Tak abeh menggodek lagi nih huhuhu~

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata

No comments: