20 October 2014

♥ Bowling Puspanita Daerah Klang 2014

Nampaknya sebulan dua ni aktiviti saya penuh ngan tonemen bowling.  
Baru-baru ni anjuran Puspanita Klang (yang saya akan citer jap lagi) pastuh 25 Oktober ni tonemen bowling Prosboc lak di Batu Pahat, Johor. Next 8 November Tonemen Bowling Puspanita KL di Wangsa Walk Mall, KL dan last sekali tonemen bowling anjuran Hospital Klang. Woooooo~ banyaknyerrrr huhuhu~

Lokasi kejadian

Pada 17 Oktober 2014 (Jumaat) yang lalu bertempat di Setia City Mall (SCM) Shah Alam telah berlangsung pertandingan boling anjuran Puspanita Klang yang dikelolakan oleh Majlis Perbandaran Klang (MPK). Ni first tonemen yang saya masuk untuk wakili tempat keje baru hehe~ join pon sekadar suka-suka sebab dah lama pon tak men bowling. Malam sebelum tonemen tuh ada la join kelab kereta saya training untuk tonemen 25hb nanti tapi hasilnya nan hadooo huhu~ kelaut balingnya. So memang tak harap apa-apa pon la kat tonemen Puspanita Klang tuh.

Ntah dari mana datangnya super power pada hari tersebut. Dah rezeki kami lak nak jadi juara haha~ yap! JOHAN. Bawak balik hadiah wang tunai RM 300 kongsi satu team 3 orang haha~ tak sangka sungguh. Mungkin saya tak boleh men bowling dalam keadaan lapar kot. Malam sebelum tuh lapar sebab tak makan sebelum training. Tapi kat SCM tuh saya dah siap makan sebelum main hahaha~ Memang rezeki betul arituh modal penyertaan RM10 je bawak balik RM100 hehe~


Tetiba semangat berkobar-kobar lak nak hadapi next tonemen. Hopfuli luck kali nih membawak kesemua tonemen yang akan saya sertai nanti hahaha~ So cukup takat nih. Nanti free saya update lagi.. XoXo =)


No comments: