05 November 2012

♥ Al Ikhsan Jumbo Wholsale

 Seperti biasa every wik akan balik ke Klang. Tapi dis wik yang paling teruja nak balik Klang sebab tak sabo nak g wolsel Al Ikhsan kat Stadium Melawati, Shah Alam.. yeay!



Yes! its true kebanyakan barang adalah memang murah dari harga sebenar [kata-kata dari orang yang selalu masuk kedai Al Ikhsan paling kurang sebulan sekali huhuhu~]. Memang berbaloi la nak shopping dan barang-brangnyer pulak memang elok sangat-sangat. Takde la cam sesetengah wolsel tuh.. barang-barang yang zaman bila ntah dia bawak kuar.. bagi free kat orang pon tak nak huhuhu~ Even orang memang ramai tapi management amat bagus. Nak shopping pon cam tenteram la jiwa raga walaupun dibagi masa untuk berada dalam tuh [yer la kena beringat gak kat orang yang ngah menunggu kat luar]. Pengunjung akan masuk sikit-sikit dan kuar pon sikit-sikit. So takde la huru hara lam tuh.. kalo bawak anak pon insyallah masih selesa [tapi tak digalakkan la].

Berdasarkan pengalaman yang lepas.. so memang saya tak bawak anak-anak tapi its ok saiz memang ada dalam kepala hihihih~ Kasut sukan nih kan memang stendet saiz. Hubby searching for his boot dan saya lak takde aim nak apa-apa. Tengok la kot mana yang berkenan. So pas puas meraun dalam tuh.. hanya tshirt je la yang berkenan di hati. Kasut pulak banyak yang saya tak berkenan designnyer [tapi mungkin berkenan pada orang lain]. Sama gak la ngan hubby. Tak jumpa apa yang dicari but its ok.. banyak benda lain yang kami jumpa muahahaha~



Hasil tuaian kami hihihi~ Boleh kata semua di atas adalah 50% off. Memang amat puas hati hihihi~ Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi.


No comments: