24 May 2012

♥ Prosboc 4th Anniversary + Interzone Bowling @ Kuantan




Orait! pas selesai ngan Fambash + Interzone Futsal kat Ipoh arituh.. bulan nih bala tentera Prosboc akan bergerak pula ke Kuantan, Pahang bagi Sambutan Ulangtahun ke-4 Prosboc dan Interzone Bowling. Kali nih event akan dianjurkan oleh Zon PHG yeay!


Saya gerak ke Kuantan esok pas semayang Jumaat (hopfuli hubby tak kensel last minit cuti hap day dia). Rakan-rakan zon saya yang lain akan bergerak pada subuh hari sabtu. Saya gerak awal sebab plannya taknak bawak baby ke tempat bowling. Bio la dia dok berehat kat hotel wif my youngest bro. Yer la event sehari suntuk nanti camaner dia nak tido.. nak makan.. kesian lak kat dia. Plus saya pon kesian anak-anak kalo gerak ari sabtu coz akan bergerak awal subuh. So then kami pon decide gerak ari Jumaat. Rugi sikit bayo otel tapi tak kesah la demi anak-anak kan.


 Event akan stat pada Jumaat malam dengan sambutan ulangtahun ke-4 Prosboc. Untuk tahun nih kami sambut secara sederhana dan penuh barakah. Kami buat majlis doa selamat dan tahlil di Masjid UIA, Tengku Ampuan Afzan. Esoknyer dari pagi sampai petang akan diadakan tonemen bowling kat Premium Lanes, Kuantan. Malam lak dinner stimbot kat hotel penginapan iaitu City Times Hotel, Kuantan. Besoknyer kami bermandi manda di Gambang Waterpark (event yang paling ditunggu-tunggu oleh anak-anak). 


Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi.




No comments: