28 February 2012

♥ Review Adnan Sempit 2



Sebelum g tengok citer nih kat wayang.. saya telah diyakinkan dengan komen-komen positif dari kawan-kawan yang telah menengoknyer. Kata citer nih best la.. kelakar gila.. ketawa tak henti.. putus urat perut.. dan bermacam-macam lagi. Ditambah pulak ngan pengalaman tengok AS1 saya yakin yang citer nih pon akan buat saya ketawa terbahak-bahak lam panggung.

Tapi pas tengok citer nih semalam kat TGV Wangsa Walk.. rasanya takde la best sangat pon. Nih pendapat saya la sebagai penonton yang dah kuarkan duit hubby untuk beli tiket. Kalo nak komper ngan AS1 lagi best yang lama. Jalan cerita paham la gak. Yang 2nd nih hurmmmmmmmm~ ntah la. Pastuh pening ngan orang yang cakapnyer asik terpekik ngan suka jelir-jelir lidah tuh. Tak tau apa motip. Rasa cam pengotor ada la huhuhu~ Yang paling bosan scene yang si bobby tuh rampas mikropon dari si gemok tuh pastuh dorang stat terjerit-jerit antara satu sama lain. Ntah apa apa!

BTW kalo part lawak op kos tak menghampakan. Ok la. Yang paling best time si Adnan tuh spiking london la. Tunggang terbalik ikut sedap dia jek. Hahahaha~ But anyway kalo dari 5 bintang tuh saya bagi 2 setengah la huhuhu~

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya  akan update lagi. Tata



No comments: