09 March 2011

♥ Prosboc Interzone Paintball 2011 @ Melaka


Salam sumer.. amat bz ngan aktiviti seharian sampai tak sempat nak hapdet blog slalu. So update pon sebulan sekali huhuhu~ Memang lately saya amat bz.. bz ngan keje n family yang op kos dah jadi tanggungjawab + bz yang sengaja dicari.. bz ngan kelab keta la tuh hehehe~ tapi takpe sumernyer sonok + happening.. cuma penat skit la ngan perut yang memboyot skang nih.

Pada 26 Februari lalu kelab keta saya Prosboc telah mengadakan satu perlawanan penbol interzone. Sebanyak 10 zon dari seluruh negara telah mengambil bahagian. Kelab keta saya nih boleh la dikatakan amat close with each member walaupun sorang kat utara, selatan, timur dan barat. Senang citer kalo jenjalan g terengganu ke kelantan ke memana ke.. ada problem.. jangan riso kontek je sesapa member kelab [walaupun tak kenal] insyallah ada la orang yang akan membantu. Siap wat TT khas lagi kalo ada member luar yang masuk kawasan jajahan.

Berbalik pada tonemen penbol tadi. Best wooo men polis sentri [walaupun diri ini tak dapat menjoinkan diri.. sonok tengok + jejerit je la]. Bayaran pon murah hanya RM 20 untuk penginapan + makan lunch + makan bbq + men penbol. Boleh dapat kat tempat len ke harga tu? x dapat derrrrrr~

Tapi memadai la ngan bayaran yang murah tuh.. kelengkapan men penbolnyer pon tak lah selengkap kalo men bayo RM120 per head. Cuma dia bagi mask + maker [senapang] je. Takde pelindung diri okeh. Memang berbirat la badan memasing pas tuh huhuhu~ Tapi sebab semangat nak tembak member punya pasal tuh sumer tidak menjadi hal huhuhu~

Jom layan gambo-gambo member kelab saya bertarung
[gambo hubby je la banyak ek.. saya jadi potograper + pemberi semangat dari luar padang je huhu~]

Amik gambo sebelum 1st game.. time nih hubby kena tinggal sbb x abih mekap lagi huhu~
Gaya pejuang negara.. cewaahhhh~~
Seranggggg!!!!!!!!!
Macam-macam gaya..
Selepas berakhirnya tonemen tuh.. rupa-rupanya ada gak berita gembira bagi orang-orang yang tak join tonemen cam saya nih. Pada sesapa yang tak join tonemen, dia bagi peluang untuk men tembak-tembak ala funfair. Ala kalo cam dapat tembak tepat leh menang teddy bear beso bagak tuh. Tapi yang nih takde la hadiah. Tembak suka-suka je. Sambil wat muka cam kucing lam citer Shrek tuh saya pon mintak la kebenaran hubby. Nak men tembak gak. Yeay! hubby bagi tapi ada lak syaratnyer.. dia nak join sekali diri sebelah. Owh takde hal jom la.. yippiiiiiiiiiiii~

Ini lah gayanya saya di medan perang..


Hehe~ tak leh blah. Dapat la merasa tembak 20 bijik bullet. Jadi la kan. Dapat gak merasa. Pastuh aktiviti santai + melepak + memutihkan kembali kulit yang dah sunburn huhuhuhu~ Malam lak aktiviti diteruskan dengan majlis makan malam ala-ala bbq dan penyampaian hadiah kepada pemenang. Alhamdulillah hero saya dapat no. 2. Takde rezeki nak jadi juara. Takpe next year leh try lagik heheh~

Pas acara memenuhkan perut dan memenuhkan tangan ngan hadiah-hadiah. Tiba la masa bagi acara wajib untuk setiap event Prosboc iaitu acara bergamba beramai-ramai.


Alhamdulillah segalanya tamat lam kul 11.00 malam. Yang jejauh ada yang stay untuk semalam lagi. Kami yang dok KL malam tuh dah gerak balik. Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata



No comments: