17 February 2010

♥ Prosboc @ MHI TV3

Sempena Karnival Go Youth yang akan berlangsung sepanjang tahun ini di seluruh negara, satu segmen khas telah disediakan di dalam slot Malaysia Hari Ini pada 3 Februari 2010 yang lalu bagi tujuan mempromosikan karnival tersebut.

Prosboc turut terlibat di dalam karnival tersebut. karnival ini bertujuan untuk mengajak belia Malaysia bagi melakukan aktiviti2 yang digemari dalam suasana yang sihat dan menyeronokkan.

Antara xtvt2 yang bakal diadakan adalah xtvt2 yang menjadi kegemaran dan kegilaan para belia di Malaysia cthnya auto show, drift, sukan seperti futsal dan bola jaring, sukan lasak seperti wall climbing dan lain2 lagi.

Kami dah berada di sana seawal jam 6.30 pagi. Selepas siap setting keta, tunggu la pengacara MHI arituh iaitu Fitri dan Annahita untuk datang temubual kami. Bab nih la yg rasa paling sedih sbb kempunan nak jumpa Elly Iskandar waaaaaaaaaaaaaaa~.

Sementara menunggu tuh sempat gak melantak nasi lemak ngan air kotak hihihii. Dalam kul 8 tuh krew dah mula set up lighting n kamera. Bila sumer dah ready.. nnnnn~~~~~ action!!



Maaf.. visual kurang memuaskan. Nih pon seb bek ada member Prosboc rakam guna kamera hp

 Nih lak antara gambo2 yang sempat di snap sepanjang intebiu belangsung.




 Nih lak gambo pas dah abih..




Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata



1 comment:

kak chik peah said...

akak hadir...

nantikan entry2 terbaru akak..
tq