♥ Our First Time Spa-ing Together

B4 dis ada la sesekali saya g berspa. Kalo ada masa dan offer yang murah. Tapi arituh ternampak offer best kat Groupon untuk Premium Bali Spa Package worth RM696 tapi pas offer tinggal RM158 je for two person. So saja try luck ajak hubby untuk berspa together-gether coz pekej nih untuk sepasang. Just my luck! hubby tanpa banyak songeh nak g lak spa nyer.. hoooorayyyyy!

Op kos before beli saya call dulu nak tanya dia ada tukang urut lelaki tak.. yo lah takkan nak bagi pompuan urut.. banyak lawa muka saya hahaha~ Pas chit chat little bit so memang spa nih ada sediakan tukang urut lelaki tapi based on request and appointment. Lucky me saya call dulu before pergi. So saya terus arrange appointment dah booking untuk tukang urut lelaki khas untuk suami tersayang hahahaha~ 

Pekej yang saya beli nih is pekej spa untuk 1.5 jam includes :

(1) 50-minute traditional full body aromatherapy massage (RM150 value)

[choose from 4 4 types of aromatherapy massage oil] 

(2) 30-minute full body Borneo coffee exfoliation with papaya body conditioner application (RM120 value)

(3) 10-minute foot pamper (RM30 value)
[Cleanse + Scrub + Massage]

Lupa nak mention kami berspa-ing di Tirta Spa, Sri Pacific Hotel, Kuala Lumpur [bersebelahan dengan PWTC]. Nak dijadikan citer saya booked date untuk 1 Disember 2012. Tak sangka lak dat time ngah ada Perhimpunan Agong Umno huhu~ sedikit sesak dan orang amat ramai di perkarangan hotel tuh masa hari kejadian. Sampai saya n hubby terlambat sampai kat spa huhuhu~ Lambat 5 minit je hihihi~

Bila kami sampai tuh layanan amat baik yer dari staff. Frendly and helpful sangat. Kami sampai je terus dia tunjukkan bilik. Dah tengok bilik baru kami tau pekej nih memang khas untuk pasangan suami isteri. Better for pengantin baru. Bilik spa yang disediakan memang untuk suami isteri bermesra-mesraan githu.. romantik sangat..




Dah tunjuk bilik staff tinggal kami berdua dan suruh tukar pakaian. Then our session start with rendaman + urutan kaki.. pastuh urut dan akhir sekali facial. Memang sedap la dia urut sampai tertido-tido kami hahaha~

Memang pengalaman yang best sangat. Dapat gak kami luangkan masa berdua sahaja sambil merilekkan diri memasing hihihi~ Next time kalo ada offer lagi pasti takkan lepaskan peluang untuk berspa-ing lagi..  




1 comments:

Harris Abd Hamid said...

Inilah info yang saya cari. Hopefully spa tu masih ada terapis lelaki. Nak beli deal groupon. Harap dapat tertido2 juga nanti. :-)

Followers


up