♥ CIMB Bank Debit Card


Oleh kerana kad ATM Cimb saya pon dah lunyai [biasalah.. bank gaji].. saya decide nak tuka terus guna debit card. Memula tuh rasa was-was la gak takut kot-kot la ada caj ke apa ke kan. Macam kad kredit ke hapa. Tapi setelah diberi penerangan oleh staff Cimb Setiawangsa tadi saya rasa ok la kalo nak tuka. Tak yah bayo satu sen pon dan proses pon simple dan cepat. Buat tak sampai 10 minit dah setel dan kad boleh terus digunakan.

Lebih buat saya teruja nak tuka sebab skang nih dia ngah wat promosen. Promosen untuk Burger King, Dome, TGV dan banyak lagi. Untuk senarai penuh kedai-kedai yang boleh dapat privileges menggunakan kad debit Cimb.. klik kat sini ek.

Yang paling best op kos TGV. Buy 1 tiket free 1 tiket. Yeay! so dengan rasa tak sabonyer dah plan ngan hubby nak g tengok Adnan Sempit 2 senin nanti muahahaha~ percubaan pertama menggunakan debit card saya. Pada kengkawan sumer.. cuber la tuka gak.





1 comments:

mrs puex said...

boleh terai gak nih kann??

Followers


up